2012. március 7., szerda

Lidia

Már több mint két hete járok Gyurival a békési termálfürdőbe kezelésre.Pénteken egyik testvérnővel találkoztam, és azt kérdezte, hogy nincs -e valami jó keresztyén magazinom, ,mert a betegek akik kezelésre, vagy ellenőrzésre járnak, jó alkalmuk lenne a várakozási idő betöltésére, ha olvashatnának valami jó, erkölcsös olvasnivalót a "szemét" helyett. Rábólintottam!
Hétfőn vittem magammal a " Lidia"folyóiratot, hisz a fürdőn hölgyek vannak zömében .Két sor padon várakoztak, alig volt üres szék. Az egyik üresen álló székre odahelyeztem a Lidiámat, majd elmentem a kezelőbe. 20 perc múlva már egy hölgy elmélyülten olvasta. Később, amikor lejárt a kezelés is, a fürdőzésnek is vége volt, a Lidiám már nem volt sehol.Hazavitték.Most, ha még valaki elolvassa ezt a bejegyzést, imádkozzunk , hogy Isten végezze a munkát a szívekben!

1 megjegyzés:

  1. Imádkozom én is ezért.A fenti képet nem tudná Éva néni átküldeni nekem?NAGYON ÖRÜLNÉK NEKI.

    VálaszTörlés