2013. január 15., kedd

Öt éve Békésen

Ma öt éve, hogy Békésre költöztünk.Gyakran foglalkoztat a gondolat, hogy ez az idő mennyire jelenti azt, hogy Békésen azt a helyet töltöm -e be ,amit Isten nekem szánt? Vajon hogyan tudok elszámolni majd ezekkel az évekkel ? Bennem soha nem merült fel olyan gondolat, hogy talán nem jól döntöttünk, amikor Békést választottuk lakóhelyül. Szeretek itt lakni. Kisváros.Nem is vágytam nagyobb városra, aztán a GYÜLEKEZET az, ami vonzó.Olyan jó, hogy vannak a szívemhez közelálló testvéreim. Nem utolsó sorban említhetem , mekkora öröm, hogy itt lakhatom közel a lányomhoz, és unokáimhoz.Jól esik, amikor tőlük jövök haza, a két gyerek kiabálja utánam a kapuból"-Mama! Szeretlek!

4 megjegyzés:

  1. Ki van jelölve a helyed....emlékszel erre a versre ?Ha a helyeden vagy és a megfelelő időben, akkor az történik aminek történni kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem a versre is, és bizonyos vagyok abban is, hogy itt a helyem.Én is elolvastam a visszaemlékezésed, és újból felidéztem emlékeimben azt az időt, amikor Efraim és Ernő a "halál árnyékának völgyében "járt.Emlékszem az erkedi bácsira is. Milyen öröm volt hallani később a megtéréséről.Annak a bácsinak is ki volt akkor jelölve a helye, sőt a ti helyetek is. Adjon az Úr még sok áldást a munkátokra, és megtérőket!!!

      Törlés
  2. Kedves Éva néni! Nagyon szeretünk, és örülünk, hogy itt éltek abban a városban :) Ezt az egész Lisztes csapat nevében írom.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a kedves hozzászólást!A mi szívünkbe is már rég beírta nevét a Lisztes család!Áldásul szolgáltok nekünk itt Békésen.Jó volt ide jönnünk!

    VálaszTörlés